POČETNA O NAMA MANIFESTACIJE MULTIMEDIJA VESTI KONTAKT
   
   
Centralna Srbija na Sajmu turizma u Beogradu

23.02.2015. Međunarodni sajam turizma, koji je u Beogradu održan od 19. do 22. februara,  na kojem se predstavilo oko 1.100 izlagača iz oko 50 zemalja, završen je juče, a prema procenama orzanizatora, bio je najposećeniji do sada. 
Prvi put od 1978. godine,  Sajam je svečano otvorio premijer Srbije, ukazujući na činjenicu da naša zemlja pridaje veliki značaj turizmu, kao jednoj od važnih privrednih grana. Ovogodišnji slogan Sajma je „Iskoristi trenutak“, a poseban značaj pridat je turističkoj ponudi Srbije i valorizaciji njenih prirodnih, kulturnih, istorijskih i gastronomskih vrednosti.
Na više od 15.000 kvadratnih metara, svoju ponudu predstavilo je oko 1.100 izlagača iz ukupno 50 zemalja. Istovremeno, u sajamskim halama organizovane su još tri manifestacije - Međunarodni sajam opreme, hotelijerstva i ugostiteljstva, Sajam vina i Sajam suvenira. Prema procenama 37. Sajam turizma obišlo je 65.000 posetilaca, a samo u Beogradu  ostvareno je oko 15.000 noćenja.
„Gastronomija“ je ovogodišnja  tema Evropske komisije, a tema godišnje EXPO izložbe u Milanu je „Nahranimo planetu“, pa je juče u Hali 4 organizovan „Gastronomski dan“, na kome su sve lokalne turističke organizacije promovisale svoje tradicionalne specijalitete, pod sloganom „Ukusi moga kraja“.  
Ujedinjeni Arapski Emirati (UAE) ove godine imali su status zemlje partnera, a to predstavlja prvi korak  ka ostvarenju obostrane saradnje i dvosmernih turističkih kretanja, što znači da ove godine možemo očekivati mnogo više posetilaca iz ekonomski najjačeg dela sveta. 
Direktorka Turističke organizacije Srbije, Gordana Plamenac, u razgovoru sa v.d. direktora Sekretarijata za turizam i kulturu Abu Dabija, Džastinom Al Darmakijem, zahvalila se na podršci za budući razvoj turizma u Srbiji i izrazila uverenje da će Srbija sa Ujedinjenim Arapskim Emiratim ostvariti obostrano korisnu saradnju.
Svoje turističke potencijale na štandu regije „Centralna Srbija“ u hali 4 beogradskog Sajma, zajedno sa Gradskom turističkom organizacijom Kragujevac i turističkim organizacijama iz Knića, Topole, Despotovca, Rače i Lapova, predstavio je Kulturno-turistički centar “Dositej Obradović” iz Batočine. GTO„Kragujevac“ je, na veoma originalan način, obeležio 60 godina od proizvodnje prvog „Fiće“, što je na štand privuklo najviše posetilaca, a, osim toga, organizovana je i promocija „Arsenal festa“, najveće muzičke manifestacije u regionu Centralne Srbije.