POČETNA O NAMA MANIFESTACIJE MULTIMEDIJA VESTI KONTAKT
   
   
Završen Sajam turizma u Kragujevcu, Centralna Srbija uspešno predstavljena

01.12.2014. Šesti međunarodni sajam turizma i seoskog turizma i Drugi sajam zimnice i domaće radinosti, koje je u hali “Šumadija sajma” organizovala Gradska turistička organizacija “Kragujevac” završen je u subotu, a ovu najznačajniju turističku manifestaciju u Centralnoj Srbiji obišlo je nekoliko hiljada posetilaca.
Više od 120 izlagača iz zemlje i okruženja zadovoljno je prezentacijama i edukacijama, koje su održane tokom tri dana Sajma, kao i interesovanjem i brojem posetilaca, od kojih su poneki dolazili autobusima iz drugih gradova.
Svoju prezentaciju drugog sajamskog dana imao je i Kulturno-turistički centar “Dositej Obradović” iz Batočine koji je svoju ponudu i turističke potencijale i ove godine predstavio na zajedničkom štandu Centralne Srbije, zajedno sa turističkim organizacijama iz Topole, Knića, Despotovca, Rekovca, Trstenika, Rače i Lapova.
Veliku pažnju posetilaca drugog dana 6. Međunarodnog sajma turizma i seoskog turizma privukla je promocija turističkih potencijala devet opština i gradova Centralne Srbije. Jasmina Mladenović, direktor KTC “Dositej Obradović” predstavila je tradicionalne manifestacije u opštini Batočina koje okupljaju veliki broj posetilaca tokom godine, pre svih “Obredne hlebove” u čemu su joj pomogle članice Udruženja “Zlatne ruke Batočine”, dok je na štandu Gradske turističke organizacije Kragujevac, u autentičnom ambijentu seoskog domaćinstva, predstavljen seoski turizam u centralnoj Šumadiji.
Olgica Miljković, menadžer Turističke organizacije Srbije, Tatjana Miloradović, direktor Turističke organizacije Golubac i Miroslav Ivanović iz Turističke organizacije “Zapadna Srbija”, bili su u stručnom žiriju šestog “Međunarodnog Sajma turizma i seoskog turizma“. Oni su tokom tri sajamska dana obilazili izlagačke štandove, posmatrali interesovanje posetilaca i pregledali propagandni materijal, da bi mogli realno da dodele nagrade. Po njihovoj proceni, uz opšte odobravanje svih ostalih učesnika, nagradu za najbolju postavku štanda, dobila je regija Federacije Bosne i Hercegovine, a nagradu za najbolju promociju na Sajmu, zasluženo je dobila Turistička organizacija Kraljeva, koja je, osim specijaliteta svog kraja, sve izlagače i posetioce oduševila nastupom dečje “Etno – muzičke grupe”.
Žiri, u istom sastavu, za štampani promotivni materijal nagrade je dodelio Turističkoj organizaciji Majdanpek, za brošuru “Čudesna priroda Donjeg Podunavlja”, Turističko – sportskom centru Zlatar, za brošuru “285 zlatnih dana” i Regiji Centralne Srbije, za brošuru “Otključajte lepote Šumadije i Pomoravlja”.
Poslednjeg dana Sajma, na platou ispred hale, održana je tradicionalna “Šumadijska čajanka” – takmičenje u kuvanju ljute rakije, na kome su pobedili predstavnici beloševačke kafane “ Pod lipom”.