POČETNA O NAMA MANIFESTACIJE MULTIMEDIJA VESTI KONTAKT
   
   
Kulturno-turistički centar se predstavio na Sajmu turizma u Kragujevcu

02.12.2013. Na kragujevačkom “Šumadija sajmu” od 28. do 30. novembra održan je peti po redu sajam turizma i seoskog turizma koji je okupio više stotina izlagača iz zemlje i inostranstva, među kojima su, pored turističkih organizacija, bili i proizvođači etno suvenira, hrane i pića.
Osnovu ovog Sajma čini seoski turizam, koji je velika šansa i brend Srbije i turistička grana u usponu koja se sve više razvija, u skladu sa svetskim trendovima, a njegov cilj je promocija turističkih potencijala Srbije, ali i zemalja u regionu. 
Sajam je i ove godine okupio brojne izlagače, turističke centre, banjska i klimatska lečilišta, zdravstveno rekreativne i SPA kapacitete, nacionalne, regionalne i gradske turističke organizacije, predstavnike seoskog, rečnog i lovnog turizma kao i turističke agencije. 
- Za razliku od prošle godine kada smo izlagali samostalno, ove smo se odlučili da, zajedno sa drugim šumadijskim opštinama izlažemo na zajedničkom štandu Centralne Srbije, baš kao što smo to radili u Nišu i Novom Sadu. To činimo iz dva razloga - ekonomskog, jer je ovako svima jeftinije, a što se turističke ponude tiče, kada je mi iz manjih sredina ujedinimo sa kragujevačkom, onda Šumadija svima postaje interesantnija, istakla je u izjavi za naš sajt Jasmina Mladenović, direktorka Kulturno-turističkog centa “Dositej Obradović”. Odlučili smo da akcenat ove godine stavimo na verski turizam, za ovu priliku smo izradili brošuru posvećenu manastiru Grnčarici, ali i na manifestacije, posebno Sabor Svetog proroka Ilije u Brzanu, koji narednog avgusta obeležava vredan jubilej, dvadeset godina postojanja, istakla je ona, uz konstataciju da su batočinski štand organizovano, zajedno sa svojim profesorima, posetili učenici Srednje škole “Nikola Tesla” koji pohađaju smer tursitički tehničar.
Tokom ove trodnevne manifestacije predstavljena je bogata i raznovrsna ponuda seoskih domaćinstava koje se bave turizmom, koja prate savremene potrebe i služe tradicionalnu, ekološki zdravu hranu, a prikazano je i kako to rade zemlje u okruženju. 
Turističke agencije su se predstavile objedinjenom ponudom za nastupajuću zimu, a manifestacija je propraćena izložbeno-obrazovnim, takmičarskim i promotivnim sadržajima. 
Prvi put ove godine dodeljene su nagrade za najuspešniju promociju, najuređeniji izlagački prostor i najbolji promo mataerijal.